Nosaltres

Club Editor és una editorial independent que publica literatura contemporània en català.

Va ser fundada el 1959 per dos escriptors, Joan Sales i Xavier Benguerel. La seva col·lecció “El Club dels Novel·listes” era la plataforma on Mercè Rodoreda publicava les seves novel·les. Incerta glòria, de Joan Sales, és una de les obres capitals del segell, que cultiva el long seller. La proporció d’autors catalans traduïts a altres llengües hi és important. El secret per aconseguir-ho: triar bé les obres i treballar els textos a fons.
Al costat d’aquesta col·lecció, Club Editor publica cròniques i epistolaris a “La Cara fosca de les Lletres” i ha creat “La Dula” per acollir-hi els llibres que volem publicar encara que no encaixin en cap línia editorial.

A casa nostra hi conviuen tots els representants de la prosa, siguin clàssics o moderns: novel·les, contes, assaig disfressat de ficció, novel·la gràfica...
No som aficionats a les línies sinó a les obres que val la pena llegir.

Si ens voleu escriure o trucar:

Club Editor
Carrer Coves d’en Cimany, 2
club@clubeditor.cat

Plànol

Si sou autors i desitgeu enviar-nos un original:
Al nostre correu electrònic, en format pdf

Si sou llibreters i voleu comprar els nostres llibres:

Catalunya i Balears

Les Punxes
Sardenya, 75-81 – 08018 Barcelona
Tel. 934 856 380 Fax 933 009 091